tjugofemte dagen

FLYTT till DEGERNÄS =)

lilla stjärnan var super snäll att lasta även idag, tittade dock lite påalla packning i transporten så han höll på att missa den.. hade inte varit bra alls... hehe

sen ut till degernäs, lasta ur snäll hästen och släppa i hagen, då stannade nog mitt hjärta för en stund, han for och hoppade och bockade å busade och vips sprnag han rätt in i en stolpe.. huvva, men det gick bara bra med han värre var det för mig som höll på att dö påkuppen..... lämnade han i hagen för att busa en stund och gick och packade in grejer i stallet.

hade med mig min kompis Jenny som sällskap hon skulle rida fin thea och vi skulle rida ut... var redan lite nervös och värre blev det ju efter hag incidenten, men han var jätte snäll.. tror jag var mer spänd än han.. haha red en stund på banan när vi kom tillbaka, jätte duktig liten häst =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0