fjärde dagen

Även idag började jag med att longera innan jag skulle sitta upp.. Det är ju typ orkan storm ute.. lilla stjärnan var så duktig idag med, det här med longering har han koll på =)

sen så satt jag upp... måste lära han att stå still, idag hade jag ju med mig super Jenny som hjälp ,men hon kan ju inte vara med varje dag.. att jag är rädd för att sitta upp av en tidigare erfarenhet ska ju inte utnyttjas av han.. men han str ju iallafall still om man har en person som står brevid..

travade runt lite först, han var lite spänd första varvet men sen så var han helt magisk... det är en sån otroligt känsla att sitta på denna häst, galopperade runt å bara log=) sen så är han ju inte rädd för saker, det kom en last bil de öppnade en port, det kom en traktor, traktorn lyfte upp skopan och inte en reaktion, sä det känns ju bra, om man har hsät på landet så stöter man ju på en hel del fordon....

måste dock erkänna att han är nog en liten gris i boxen iallafall.. men men det är smällar man får ta.... imorgon blir det vila för jag ska på en smink grej.. men på tisdag, längtar redan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0