Sjätte dagen

Fick skynda mig hem från jobbet idag för att det inte skulle hinna bli så mörkt innan jag skulle rida, nu finns det ju en lampa på ridbanan men tycker ändå bättre om att rida då det är lite ljus kvar iallafall... skulle ju rida helt själv idag, ingen Jenny med som stöd.. men lilla guldklimpen var ju jättesnäll och stod som ett ljus när jag skulle sitta upp... lite longering innan idag med, bara för att vara på den säkra sidan.. tror egentligen inte att det behövs men det känns bättre så vi kör så ett tag till...

lilla grodan var lite små seg, måste komma ihåg att ta sporrar imorgon, men vilken känsla det är.. magiskt...
sen blev det mockning å spåning, han gillade det nya spånet, busunge är vad han är=) käkar hellre spån än hö.. mkt märkligt..

bjuder på en liten bild från idag då jag borstade=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0