Sjunde dagen

Lite efterhands rapportering, för jag ahr så mycket att göra på klvällarna när jag kommer hem så jag hinenr inte blogga...

iallafall så var lilla stjärnan pigg igår=) hade på mig sporrar, vilket kanske inte hade ebhövts, fast alla andra dagar då jag inte har haft dem så har jag ångrat mig när jag börjat rida så heller med än utan...

han var pigg pigg pigg när jag longerade, fast det värsta han gör är att ruska på huvudet å frusta.. inte så farligt direkt... sen så ville han inte stå still när jag skulle sitta upp så det blev en lien diskution.. ungefär eller han gick lite framåt jag backade han å så upprepades det typ tre gånger sen stod han still...

var jätte fin att rida, dock lite svårsvängd, har ju bytt tilll ett nova bett för att han är så känslig men då går det sämre att styra så får se om jag hittar nån bättre lösning. men var jättefin och även fast alla hästar var inne och det var mörkt så skötte han sig super...

fortfarande smeknamnslös men det kommer väl.....

återkomemr nog imorgon om dagens stall.. för ikväll ska jag hinna ut till degernäs å rida lite åsså så lill skrutten får nog vila.. en välförtjänt sådan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0