Tolfte dagen

I måndags alltså, får ju skämmas för att ag varit så himla dålig på att uppdatera... men det var iallafall storm.. höll på att blåsa bort när jag  cyklade ut till stallet.. tänkte att det skulle bli spännande att se hur lilla grodan skötte sig i denna storm, hanhar ju varit snäll hela tiden så ännu en storm skulle väl inte var något problem...

tog ut och longerade lite för han hade ju tagit det lungt i två dagar å jag ville inte riskera något... verkade lugn som vanligt och inte särskilt brydd alls.. tills jag skulle sitta upp och det kom en värsting vind och skakade plastporten så det kom typ en dån å han blev väldigt rädd.. mest för att haninte förstod var ljudet kom ifrån tror jag... iallafall så tog det mig ett bra tag att komma upp efter det då han varje gång jag satte foten i stigbygeln trodde att det skulle komma nåt å anfalla honom..

men sen kom jag upp å han var snäll som vanligt att rida på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0