tredje dagen

Var ute i stallet imorse å släppte ut hästarna, C var snäll som vanligt.. känns som han är en snälling och jag hoppas jag har rätt.. mockade och gjorde klart maten innan jag åkte hem.
åkte tillbaka på eftermiddagen för att longera honom, fick med mig min vän Jenny vilket var himla tur för då kunde jag ju passa på att sitta upp på honom var tanken, bäst att ha en kompis med sig när man inte känner hästen, så först lite longering, sedan så satt jag upp.. första gången på den fina... han var så snäll.. Jenny hade mig på lina först bara ifall att om han skulle vara lite pigg.. men han skötte sig utmärkt så det blev lite trav och lite galopp längst spåret sen, å vilken fin häst jag har=) hoppas att det fortsätter så här, leendet var från ena örat till andra..
ska se om vi får upp filmerna när jag red sen lite senare ikväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0